Pytania i Odpowiedzi

 

~ Czy do wysyłki mogę podać inny adres niż ten podany przy rejestracji w sklepie?

Tak. Składając zamówienie, pod adresem podanym podczas rejestracji widnieje okienko z napisem "Inny adres", które należy zaznaczyć i wpisać odpowiedni adres.
O zmianę adresu wysyłki możesz poprosić także w e-mailu.


 ~ Jak często jest nowy towar?

Nowy towar dodajemy regularnie. Informacje o nowościach przesyłamy w  newsletterze.


~ Dlaczego kupon rabatowy nie pomniejsza ceny wszystkich rzeczy dodanych do koszyka?

Rabaty i promocje w sklepie nie łączą się ze sobą. Jeżeli więc dodasz do koszyka rzeczy z zakładki "Promocje" (wszelkie produkty w obniżonych cenach) to rabat zostanie naliczony tylko na rzeczy w cenie regularnej.



~ Jak często wysyłacie zamówienia?

Zamówienia realizowane Pocztą Polską wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku.




~ Czy rabaty i promocje w sklepie łączą się ze sobą?

Nie. Rabaty i promocje w sklepie nie łączą się ze sobą (chyba, że wyraźnie informujemy o łączeniu promocji i rabatów). Zawsze naliczany jest wyższy rabat!




do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl